تغذیه در هنگام اسباب کشی وسایل منزل

اشباهات رایج در اثاث کشی
اشتباهات بزرگ در اسباب کشی
فروردین ۲۱, ۱۳۹۸
نکات مورد نیاز برای بسته بندی
نکاتی برای بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن
فروردین ۲۶, ۱۳۹۸

تغذیه در زمان اسباب کشی یک موضوع بسیار مهم است که در بیشتر مواقع بخاطر حجم زیاد کارها و مسائلی همچون بسته بندی وسایل بزرگ، بسته بندی خرده ریز ها، چیدمان وسایل در خانه جدید ، پیدا کردن یک باربری مناسب و … که باعث ایجاد استرس و وسواس فکری افراد می شوند به دست فراموشی سپرده شده و کاملا موضوع تغذیه نادیده گرفته می شود .

در این محتوا سعی شده که نکات و توصیه هایی در رابطه با نوع تغذیه برای انجام یک اسباب کشی آسان و سلامت ارائه شود . حتما چند روز پیش از روز اسباب کشی و در روزهای انتهایی اسباب کشی یک برنامه ریزی مناسب در مورد غذا و تغذیه داشته باشید.

باربری تجریش

قبل از شروع کردن نکات تغذیه هنگام اسباب کشی شاید این نکته گفتنش خالی از لطف نباشد که قبل از هر کاری پیدا کردن شرکت باربری یا اتوبار یکی از واجبات اسباب کشی می باشد به دلیل مشغله زیاد مطمئن باشید که به همه کار های اثاث کشی نمی رسید باربری تجریش یا اتوبار تجریش یکی از باربری ارزان تهران می باشد و منظم ترین باربری می باشد پس شک نکنید با ما همرا باشید.

۱) قرار دادن غذاهای کم انرژی و سبک در میان وعده هایی که غذا سنگین تر و پر انرژی تر هستند‌.
۲) در صورتی که امکان صرف زمان زیادی برای تهیه غذا وجود ندارد می توان غذاهایی را که سریع طبخ می شوند را در لیست برنامه غذایی قرار داد.
۳) سعی کنید که غذاهایی را انتخاب کنید که برای درست کردن آنها به وسایل و مواد غذایی کمتری نیاز باشد به این ترتیب دیگر لازم نیست مواد غذایی خریداری کنید .
۴) توصیه می شود که از خوردن غذاهای پرچرب و سنگین خودداری کنید چرا که افزون بر سستی و بیحالی و ایجاد دلواپسی ، در صورت خم و راست شدن و فعالیتهای سریع احتمال دچار شدن به دل‌پیچه و حالت تهوع وجود دارد.
۵) سعی کنید تا آنجا که امکان دارد از خرید غذاهای آماده و فله ای بپرهیزید و اگر چاره ای ندارید حتماً در زمان خرید هر نوع ماده غذایی بسته ‌بندی ‌شده تاریخ مصرف ، علامت استاندارد و کد بهداشت آن را بررسی کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
۶) توصیه می شود که مصرف سوسیس، کالباس و کنسروهای مواد غذایی آماده را به کمترین میزان برسانید.
۷) قرار دادن میوه و سبزیجات در فهرست مواد غذایی فراموش نشود. حتما در زمان اسباب کشی میوه و سبزیجات مصرف کنید.
۸)نکته قابل توجه در زمان خوردن میوه‌ها این است که حتما پوست آنها را بگیرید چرا که امکان دارد پوست بخاطر تماس پی در پی با جعبه ها به میکروب آلوده شده باشد و امکان شست و شوی مداوم وجود نداشته باشد.
۹) سعی کنید اگر امکان دارد غذا و خورشت ها را به میزان زیادی تهیه کرده و در ظرفهای با اندازه های مختلف داخل فریزر بگذارید ، به این ترتیب در صورت نیاز می توان آنها را گرم و مورد استفاده قرار داد.

۱۰) کالری زیاد و پروتئین بالای خشکبار می تواند انرژی مورد نیاز شما در زمان اسباب کشی را تامین کند . لازم به ذکر است که نباید در خوردن خشکبار زیاده روی کرد.
۱۱) توصیه می شود که تا حد امکان از خوردن چیپس، پفک و موادی که ترکیبات شیمیایی رنگی در آنها بکار رفته در زمان اسباب کشی بپرهیزید.

2 دیدگاه ها

  1. […] که باربری تجریش آنها را رعایت می کند مانند اینکه حتمامواد خوراکی را که در زمان کوتاهی ممکن است فاسد شوند را بسته بندی […]

  2. […] یک سری اصول و قواعد خاص را رعایت کنید به عنوان مثال مواد غذایی به صورتی بسته بندی کنید که زمان زیادی را خارج از یخچال […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*